• Zobacz Nasze Przykladowe Raporty Aut
  • Poddaliśmy kontroli już kilkadziesiąt samochodów
  • Zaufaj nam i Ty!

Audi A6 3.0TDI Quattro

Rodzaj opracowania:
Data wykonania:
Autor opinii:
Zakres opinii:
Obiekt badań:
Cel opinii:
Wyłączne przeznaczenie:
- OPINIA nr.30/09/2016
- Warszawa dn. 30,09,2016r
- Rzeczoznawca
- Ocena stanu technicznego pojazdu
- Pojazd marki: Audi A6 3.0TDI Quattro
- Uaktualnienie stanu pojazdu
- Dla zleceniodawcy w celu zapoznania się z aktualnym stanem pojazdu
Marka pojazdu:
Model:
Rok produkcji:
Pojemność silnika:
Moc:
Rodzaj pojazdu:
Rodzaj nadwozia:
Liczba drzwi:
Kolor:
Skrzynia biegów:

- Audi
- A6 Quattro
- 2007
- 3.0TDI Quattro
- 232 KM
- osobowy
- hatchback
- 5
- czarny metalic
- automatyczna

Silnik – stwierdzono następujące wady i niesprawności:
Silnik wraz z osprzętem kompletny, bez widocznych brakow i uszkodzeń mechanicznych.
Praca silnika w pełnym zakresie prędkości obrotowej nie budzi zastrzeżeń Innych wad ani niesprawności nie stwierdzono
Podwozie – stwierdzono następujące wady i niesprawności: Podzespoły podwozia kompletne, bez widocznych brakow.
Nie stwierdzono żadnych stukow podczas jazdy. Innych wad ani niezdatności nie stwierdzono
Nadwozie – stwierdzono następujące wady i uszkodzenia: Dokonano pomiaru grubości powłoki lakierowej przyrządem elektronicznym.
Stwierdzono ślady napraw blacharsko lakierniczych n/w elementów nadwozia:
- błotnik przedni lewy [ 150 – 178 µm]
- drzwi przednie lewe [ 202 – 168 µm]
- drzwi tylne lewe [ 160 – 194 µm]
- próg lewy [ 285 – 630 µm]
- błotnik tylny lewy [ 316 – 680 µm]
- błotnik tylny prawy [ 260 – 775 µm]
- drzwi przednie prawe [ 190 – 232 µm]
- błotnik przedni prawy [ 210 – 242 µm]
- pokrywa silnika [ 110 – 230 µm]
Powłoka lakierowa całego pojazdu – porysowana, Innych wad ani uszkodzeń nie stwierdzono

opis

stwierdzono następujące braki, wady i niesprawności:
Na tablicy rozdzielczej wyświetla się informacja dotycząca uszkodzenia poziomowania lampy.

Innych braków, wad ani niesprawności nie stwierdzono


Podsumowanie dokumentacji

Po wstępnym kontakcie telefonicznym ze sprzedającym, samochód zapowiadał się bardzo obiecująco. Z uzyskanych informacji dowiedzieliśmy się, że Audi pochodzi z polskiego salonu.


Jest użytkowane przez drugiego właściciela, regularnie serwisowane i jedynie po drobnej naprawie lakierniczej przedniej maski i zderzaka. Na miejscu okazało się jednak inaczej ;(


Po wstępnym etapie kontroli powłoki lakierniczej, kupujący zrezygnował z dalszego sprawdzania pojazdu. Samochód praktycznie cały malowany, włącznie z lewym progiem, którego grubość lakieru miejscowo sięgała ponad 600 μm – oznacza to dość dużą ilość szpachli. Naprawy wykonane z małą starannością, w większości elementów do powtórnego lakierowania.


Samochód nie został zakupiony przez naszego klienta.


* Szczegółowe informacje/raport kupujący otrzymuje indywidualnie.

* Wszelkie dane identyfikacyjne zostały zasłonięte, do celów zamieszczenia pojazdu w sieci.